Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα μας, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον τα ιατρεία επικοινωνούν με τους ασθενείς. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν ασθενή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες άλλους ασθενείς, ενώ από την πλευρά τους τα ιατρεία, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των ασθενών για το ιατρείο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των ασθενών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους ασθενείς.