p

SOCIAL MEDIA MARKETING

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα μας, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον τα ιατρεία επικοινωνούν με τους ασθενείς. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν ασθενή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες άλλους ασθενείς, ενώ από την πλευρά τους τα ιατρεία, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των ασθενών για το ιατρείο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των ασθενών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους ασθενείς.

ΟΙ “10 ΕΝΤΟΛΕΣ” ΟΡΘΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ SOCIAL MEDIA MARKETING

Δημιούργησε μια σελίδα που να είναι φιλική και να τραβάει την προσοχή.

Καθόρισε τη στρατηγική την οποία θα ακολουθήσεις και εφάρμοσε την πιστά.

Έχε μεθοδική παρουσία.

Φρόντισε το περιεχόμενό σου να είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό.

Χτίσε μια προσωπική σχέση με τον ασθενή.

Κράτησε ισορροπία στη συχνότητα δημοσίευσης και τη σχετικότητα του περιεχομένου.

Μίλα πάντα με ειλικρίνεια. Ποτέ μη δώσεις υποσχέσεις που δεν μπορείς να κρατήσεις.

Πρόσφερε άμεση ανταπόκριση και συνέπεια.

Απάντησε σε όλα τα σχόλια ακόμη και στα αρνητικά.

Μείνε ενήμερος για τις εξελίξεις και προσαρμόσου στις αλλαγές.